Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Így változtak a vásárlási trendek az élelmiszerboltokban

Átalakult a fogyasztási szerkezet a magyar élelmiszer-kiskereskedelemben tavaly. Úgy tűnik, a középkategória volt a nagy vesztese az utóbbi időszaknak, valamint a fogyasztóknál felértékelődött a jó ár/érték arány. Átalakult a fogyasztási szerkezet az élelmiszer-kiskereskedelemben 2022 júniusában kezdett csökkenni a magyar élelmiszer-kiskereskedelemben a vásárlási volumen. Csupán tavaly ősszel stabilizálódott, majd az év végére indult növekedésnek. Ez a trend jellemzi a hazai élelmiszeripart is, bár ott idén januártól mértek emelkedést a belföldi értékesítésben és az exportban. Ezzel párhuzamosan átalakult a fogyasztási szerkezet is. Úgy tűnik, főleg az alsó- és középkategóriás termékeknél változott a hazai kereslet. Előtérbe került az olcsó, sok esetben alacsonyabb minőséget képviselő termékek kereslete, az árképzés miatt pedig a sajátmárkás termékek iránti igény is. Az „átlagos” márkatermékek számára kedvezőtlen folyamat nem tekinthető véglegesnek, hiszen ahogy egy kutatásunk is mu...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu