Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Rákapott Európa az egyre olcsóbb kínai autókra

2024 első negyedévében több mint 200 ezer új autót szállított Kína Európába. Így az öreg kontinens vált a kínai autóipar legnagyobb felvevő külpiacává. Ráadásul az ázsiai ország újgenerációs exportautóinak az átlagára 16 százalékot csökkent egyetlen év alatt. Európai lett a kínai autóipar legnagyabb felvevő külpiaca 23 százalékkal növekedett Kína autóexportja az első negyedévben, így elérve az 1,32 millió darabot a Kínai Személyautó-gyártók Szövetsége (CPCA) adatai szerint. Ezen belül a kínai márkák külföldre szállított darabszáma 40 százalékkal, 470 ezer darabra nőtt. A tisztán kínai tulajdonú autómárkák exportaránya pedig 35,6 százalékra emelkedett. Az exportban kiemelkedő gyártók között az MG márkáról ismert állami SAIC és a Chery áll az élen. A Szegeden gyárat építő BYD pedig az újgenerációs autók (tölthető hibrid, tisztán elektromos és üzemanyagcellás) kategóriájában vezet. Az első három hónapban a SAIC 126 ezer, a Chery 118 ezer, a Great Wall Motor 78 ezer, a BYD pedig 51 ezer...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu